SVTs dokumentär från Tokyo!

december 16, 2008 kl. 11:48 e m | Publicerat i Uncategorized | 2 kommentarer
Etiketter: , , ,

 

Hahaha, jag minns när jag var på Senso-ji och drog ut en bönelapp som sade något i stil med på engelska:

Den du ska träffa, träffar du inte, 

det du ska göra, kommer inte hända


Åk hem till ditt hemland!

 

Och ja, jag är seriös! Jag skulle dessutom strax träffa en svensk journalist efter.

Jag undrar om det verkligen stod så på den japanska sidan…

 

Och du! Kola in SVTs dokumentär i Tokyo!

(Klicka dig fram på kartan till Japan)

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=6072&from=program_ao


2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hahahahaha :D!

    Angående dokumentären fungerar inte din länk (när jag skriver denna kommentar). 😦

  2. Oj, ah nu har jag fixat länken!


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

