Tävling! Vinn japansk choklad!

december 21, 2008 kl. 2:49 e m | Publicerat i Uncategorized | Lämna en kommentar
Etiketter: , , , ,

Oishii säger vi om denna japanska choklad från Meiji! Jag som är chocoholicer köpte en massa choklad från Meiji i Tokyo. Dessa små paket innehåller olika smaker i små gulliga utformningar, och detta set kommer nu lottas ut till en vinnare! (Jag köper detta i Sthlm, så det är fresh😉 )

Ja, eftersom det är jul känner jag mig givmild och vill så klart göra någon glad med en smak av Japan!

Det enda du behöver göra är:

Skicka en julhälsning till mig via sms. Inled med ”Merii Kurisumasu” och sedan din julhälsning, (^_^). SMS nummer 50 vinner ”Meijis PetitChocoSet”. Jag svarar på alla sms.

Mob: 0763- 21 80 49

 

God Jul och lycka till!

(Detta inlägg klistras högst upp).

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

