Och så lilla jag

april 23, 2009 kl. 11:20 f m | Publicerat i Uncategorized | 2 kommentarer
Etiketter: , , , ,

”Jag” har ju egentligen inte kommit fram så mycket i denna blogg just därför att jag ville hålla bloggen faktabaserad om Japan, och inte mig (jag antar att ni också tycker så?).

Men nu ska det bli ändring på det!

 

Jajamensan, som ni nog har sett så flyttar jag till Tokyo den 24:e juni och jag har märkt att det är väldigt få svenska bloggare i Tokyo just nu, ännu mindre som bloggar inför flytt dit nu, så jag har tänkt uppdatera här lite om vad som händer nu inför flytten. Självklart blir det om Japan generellt också, men det kan nog vara intressant för er som funderar på att en dag åka till Japan.

 

Just nu letar jag efter boende i Tokyo. I’ll keep you posted about that!

Liksom, vem längtar inte hit? :

Akihabara! Privat bild

Shinjuku Skyskraper District! Privat bild

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jag kommer följa din blogg, precis av den anledningen du skrev i detta inlägg, för att jag själv drömmer om att åka till japan en dag!

    Korekaramo ganbatte kudasai!

  2. Åh, vad mysigt!😀 Man kan aldrig få nog av att drömma om Japan!

    Domo arigato!


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

