Mål ska man alltid ha

maj 15, 2009 kl. 8:01 e m | Publicerat i Uncategorized | Lämna en kommentar
Etiketter: , , , , ,

Denna plats för egentid och eftertänksamhet finns placerad i en trappa mellan våning ett och två i Starbucks Shibuya Tsutaya med en utsikt över Shibuya Crossing – världens mest fotgängstrafikerade övergångsställe.

 

Jag tycker verkligen att alla borde ha ett mål som är stort och galet egentligen. Ett mål som skiljer sig från det man för tillfället gör och befinner sig på för då blir alla steg man tar & alla val man gör plötsligt ttare att välja och motivera

Hihi, jag har hittat mitt lokala Starbucks på gatan där jag kommer bo. Alltid kul att yra runt i Google Street View och hitta nya platser! Det rekommenderar jag starkt!

PS. Visste du att det finns ett ord för de som är galna i Starbucks i Japan? Suta-baka! Suta = kort för Starbucks + baka = idiot/fåne/dumstrut. Uttalas ”stabaka

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

