Saker att berätta

juli 15, 2009 kl. 2:57 e m | Publicerat i Uncategorized | 3 kommentarer

Åh, tiden i Tokyo är späckad med roliga saker att göra! Men jag har en del jag vill berätta, och det är:

  • att jag har modellat en gång, det gav mig min första lön här.
  • Har blivit hårmodell åt en salong i Omotesando.
  • Ska flytta till ett sprillans nytt hus.
  • Att jag har en japansk mobil!

Men allt detta imorgon! För er som vill och bor i Japan så är mitt japanska mobilnummer 080-35 62 06 48. Jag har en mailadress till telefonen också, S!Mail, men fråga då efter den isf. Kuuul! Mata ashita ne!

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hej! Det är så kul att läsa din blogg och få höra hur det är borta i det underbara landet Japan. Jag har en dröm om att få studera där som du gör men även bo där i ett par år, hoppas bara det blir av, haha.

    Hoppas du har det superbra och fortsätt att skriva!😀
    Ellen

  2. Kul, var någonstans skall du flytta? Närmare jobbet?
    Förövrigt så verkar de som en stor stöldrisk om man får pengarna skickade så där Oo

  3. Ja, just nu vill jag bo kvar här forever <3

    Och ja, det blir närmare. Kan till och med gå i en halvtimme istället, så jag funderar på att köpa cykel (kostar typ max 10 000 för en billig en) och cykla dit istället. Nej, jag fick lönen direkt i handen, de brukar ibland göra så😮  


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

