Tyfonvarning

augusti 31, 2009 kl. 5:35 f m | Publicerat i Uncategorized | Lämna en kommentar
Etiketter: , ,

Första dagen efter Japan nya partis jordskredsseger kommer en tyfon och drar över spöregn. Jag trodde jag hade upplevt Spöregn innan… Jag hade tid hos en modellagentur idag men de ringde mig och avrådde mig från att åka till dem idag p.g.a. att tågen stannar vid tyfonoväder…

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

