TV-debuten såg jag inte ens

oktober 5, 2009 kl. 8:07 f m | Publicerat i Uncategorized | Lämna en kommentar
Etiketter: , , , , , , ,

Usch vad tråkigt! Jag missade min TV-debut på Nihon TV! Skulle så gärna vilja se det, men vet inte vart jag kan titta i så fall. Och frågan är också om programmet egentligen var på morgonen? Det trodde en japan. Då skulle jag kunna ha sett det isf…! På kvällen var jag ute på izakaya som sagt och hade jättekul. I min mobil kan jag se på TV gratis men saken är den att jag visste inte när det skulle sändas för programmet är tre timmar långt. Men men, det kanske var hemskt.

Kanske såg mina lärare det och får berätta till mig.

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

