Power Ranger, that is me!

november 1, 2009 kl. 3:09 e m | Publicerat i Uncategorized | Lämna en kommentar

Ah, vilken Halloweenfest det var ute i Saitama. Men det är inte det jag ska prata om utan min otroligt dryga baksmälla! Jag kom hem åtta imorse och sov sedan till två, och sedan av och an till klockan tio på kvällen. Det var hemskt! Jag hade inte druckit mycket igår heller, och jag åt och drack antibakis-dryck också. Men nej, min kropp fick spatt idag och jag fick massiv huvudvärk och feber. Jag tror att min kropp passade på att bli jättesjuk när den väl kunde… Ett tag trodde jag att ”det här är nog svininfluensa”.

 

Och så missade jag bion med Natsuko.

 

Men jag var utklädd till en Power Ranger som jag köpte billigt. Den var väldigt åtsittande… Men oj vad blickar man fick till sig! Haha, vissa fotade mig och Pikachu. Men de stirrade glatt i alla fall.

 

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

