My photos of Tokyo

november 2, 2009 kl. 3:10 e m | Publicerat i Uncategorized | 1 kommentar
Etiketter: , , , , ,

So, today I went out to take a photo of the moon today – got inspired by meeting up Ai from one of my model agency in Omotesando to take some photos to my portfolio. She was really nice and we spoke in japanese.

 

Hon tog jättebra bilder på mig i tre olika oufits! Vill gärna se dem en dag. Förresten så när vi stod inne på kontoret (som är så litet!) så hörde jag Lady Gaga igen! Precis som förra gången. Den här gången var det Paparazzi, och det kunde ju inte vara mer passande denna gång.

 

Annars så har jag kommit tillbaka från min ah-lika-bra-att-sova-igen humör jag har haft några dagar så att jag har missat skolan några timmar… Satt och skrev kanji i timmar idag🙂.

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. seo campaign

    My photos of Tokyo | Japan


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

