Partypics in karaoke!

november 28, 2009 kl. 5:19 e m | Publicerat i Uncategorized | 1 kommentar

Jag och Ami letar efter Tokyo Jihens låtar. Allt på japanska!

Peter, jag och Heji

Alltså hur coolt är inte detta!? Ser ut som vi gör en synkroniserad dans.

Ami, en jättetrevlig kompis!

Gulliga Heji poserar äntligen utan händer för ansiktet. Här sportar jag hennes glasögon och det såg ju faktiskt inte så dåligt ut! Eller? Jag skulle kunna tänka mig ha liknande bågar, fast mer raka

Fest igår! Blev en väldigt spontan fest igår ute i Saitama med de japanska vännerna och koreaner. Vi hade jätteroligt med festlekar och tidigt på morgonen gick vi sedan iväg till en karaoke och sjöng i flera timmar tills stängningsdag klockan sex.

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. whaaaaa finns tokyo jihen’s låtar på karaoke!!!
    det ska jag minsann sjunga som bara den!😀


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

