Kyoto!

december 4, 2009 kl. 12:45 e m | Publicerat i Uncategorized | Lämna en kommentar
Etiketter: , , , ,

Dagens audition var som vanligt lika rolig! Bisarr, och rolig minsann. Sedan ringde de om ett nytt möjligt jobb och sedan igen om att jag ska på audition för ett annat jobb på måndag. Busy!

Men ikväll! Ikväll klockan 23:10 lämnar jag Shinjuku för att åka nattbuss mot Kyoto! Det kommer bli trångt och ta en evighet, ja hela åtta timmar! Biljetten kostade 10000 yen tur/retur, och det var den billigaste alltså. Men inte så dyrt med tanke på att jag åker ju 50 mil! Jag kommer antagligen inte ha internet därborta.

Men vad jag ska fota! Nu är det fint med höstlöven och allt. Jag ska passa på och fota också, och självklart gå till Guldtemplet, följa Scarlett’s spår och fota en Geisha!

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

