Kill Bill itta koto ga nai

december 18, 2009 kl. 3:24 e m | Publicerat i Uncategorized | 1 kommentar

Idag träffade jag en japansk kompis jag inte har sett på cirka 1,5 månader – ett kärt återseende. Hon sa flera gånger att jag hade blivit så duktig på japanska sedan senast, och det kändes bra att höra. Jag kände själv att det gick väldigt bra att tala japanska med henne. Hon och jag ska gå till restaurangen som är med i sista scenen av Kill Bill!!! Fatta vad häftigt!!! Jag älskar Kill Bill!!!

Förresten var jag på en superenkel audition för Mercedes Benz där jag och två andra skulle sitta som om vi satt i bak på en bil… De har en otroligt strikt restriktion på detta jobb men jag lönen ska vara bra vad jag förstår…

Just nu sitter jag och lyssnar på denna låt: You Me At Six – Poker Face

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Fasen va coolt! Visste inte att den byggnaden i filmen
    egentligen va restaurang! Så snygg arkitektur!😀


Kommentera

Blogga med WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

